5080510555 |
Escriptura creativa (primària) |
2017-2018 |
Seminari de coordinació. Educació Primària |
|
|
|
15/1/2018 - 28/5/2018 (30 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
CRP de la Selva I |
|
Av. Salvador Espriu, s/n (Santa Coloma de Farners)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Tipus activitat |
ECP Escriptura creativa (primària)
|
| |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Taller d'escriptura per al professorat per reflexionar sobre el propi procés escriptor. Es reflexionarà també sobre com fomentar l'escriptura creativa entre l'alumnat, i quines estratègies es poden aplicar.
|
| |
Objectius |
Entendre els processos creatius de l'escriptura en els alumnes.
Conèixer i inventar alguns exercicis d'escriptura creativa.
Aplicar activitats d'escriptura creativa a l'aula.
Aprendre a valorar críticament els escrits dels alumnes.
|
| |
Continguts |
La via racional i la via intuïtiva per a la producció d'un escrit.
Aspectes implicats en la creació d'un text: les veus narratives, els personatges, el diàleg, les descripcions i la claredat.
Activitats d'escriptura creativa.
|
| |
Avaluació |
Formulari de valoració.
Aprofitament i reflexió de la transferència a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim de 80% de les hores de formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres de primària.
|
| |
E-mail |
b7990112@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
15/01/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dilluns |
29/01/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 3 |
dilluns |
19/02/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 4 |
dilluns |
05/03/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 5 |
dilluns |
19/03/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 6 |
dilluns |
09/04/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 7 |
dilluns |
16/04/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 8 |
dilluns |
07/05/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 9 |
dilluns |
14/05/2018 |
1730 |
1930 |
Sessió 10 |
dilluns |
28/05/2018 |
1730 |
1930 |
|
| |